Fase 1: Opgewicht komen

Opgewicht komen is voor veel mensen een probleem. Wellicht biedt Grip op Koolhydraten Fase 1 Opgewicht komen ook voor jou de oplossing.

Fase 1 – opgewicht komen – is geschikt voor:

  • Iedereen die verslaafd is aan koolhydraten (voedselverslaafd).
  • Diabetes type 2.
  • Mensen die een eiwitdieet volgen maar waarbij de ‘shakes de neus uit komen’ en over willen stappen op eiwitrijke gewone voeding.
  • Vrouwen waarbij het zwanger-worden maar niet lukt (kan het gevolg zijn van hoge insulinewaarden en overgewicht) en/of lijden aan PCOS.
  • Mensen met een maagbandje die zonder honger opgewicht willen komen.
  • Atkins- en Low-carb-mensen die de koolhydraten gaan missen. Dit Opgewicht-programma is een mooi compromis, dagelijks genieten van de zo gemiste koolhydraten zónder de negatieve gevolgen, zoals vermeerderde eetlust, minder energie en gewichtsvermeerdering, welke bij terugval op een “normaal” voedingspatroon met vetarme ontbijtkoek en granenrepen op kunnen treden.
  • Sporters die met behoud van energie op gewicht willen komen en/of blijven.

Het basisboek Grip op koolhydraten – Opgewicht is een must om het programma goed te begrijpen en te volgen. Met eenvoudig te bereiden recepten, lijsten met snelle gerechten én met de groene, oranje en rode lijst die de basis van het programma vormen.

De Grip op koolhydraten – Kookboeken zijn een prima aanvulling op het basisboek met nog meer ideeën, recepten en verkorte richtlijnen om die vooral maar vaak te lezen en toe te passen.

In combinatie met het ondersteunende Opgewicht-forum is het programma compleet.

——————————————————————————————–

©Grip op Koolhydraten is met de grootste zorg samengesteld, maar de uitgever noch de auteur is aansprakelijk voor eventuele gevolgen van het gebruik van de recepten of de gegeven informatie. Volg het Opgewicht-programma in overleg met uw huisarts of specialist.

Reacties zijn gesloten.